دستور غذا دستور غذا

f1racing

حكمت دان، پلتفرم ارائه خدمات عطاري، غذاي سالم و كارشناسان طب سنتي

دانستني­ ها

با عضويت در حكمت ­دان مي­توانيد از هزاران مطلب علمي و ويدئوهاي بي­ نظير استفاده كنيد. قسمت "دانستني­ ها" شامل مطالب متنوع و متعدد در رابطه با انواع بيماري­ ها و مشكلات رايج است كه به شما كمك مي ­كند زندگي سالم ­تري داشته باشيد. همچنين فارغ از بيماري، مي­ توانيد از مطالب عمومي اين بخش براي تغيير سبك زندگي و استفاده كمتر از مواد شيميايي و در نتيجه داشتن زندگي سالم ­تر  بهره ­مند شويد. سرچشمه بسياري از مشكلات و اختلالات روحي و رواني را نيز مي­توان با شناخت طبع ­ها و مزاج­ هاي طب سنتي تشخيص داد و بهبود بخشيد.

"حكيم تي ­وي" نيز بخش اختصاصي ويدئوهاي حكمت­ دان مي­باشد كه شامل بيش­از 100 ويدئو درباره خواص داروهاي گياهي و تاثيرات استفاده از مواد ارگانيك و طرز تهيه داروهاي خانگي و روش هاي مراقبتي و پيشگيري مي­ باشد. با مراجعه به اين بخش و با استفاده از مواد اوليه ساده و دردسترس، مي­توانيد از ماسك­هاي ارگانيك محافظ پوست گرفته تا دارو­هاي موثر در درمان افسردگي را به راحتي در منزل توليد و استفاده كنيد.

بخش "گپ ­وگفت" نيز امكان گفت ­وگو با ديگر كاربران را برايتان فراهم مي­ كند تا در صورت بروز هرگونه سوال يا ابهام بتوانيد پاسخ خود را بيابيد و نظرات و پيشنهادات ديگران را در رابطه با پزشكان و انواع محصولات ببينيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/8 ساعت: ۰۸ توسط:f1racing :